ياد مرگ
نوشته شده توسط : sajen

بنام او 
بياد تو

انا لله و انا اليه راجعون
دوستان خوبم عذر ميخوام اين چند روز نتونستم سر بزنم
متاسفانه داغدار برادر كوچك و نازنين خود بودم در اين دنياي فاني
از شما ميخوام براي شادي روحش دعا كنيد
فعلا مرخص ميشم
چون حس و حال خوبي ندارم


 





:: بازدید از این مطلب : 612
|
امتیاز مطلب : 433
|
تعداد امتیازدهندگان : 134
|
مجموع امتیاز : 134
تاریخ انتشار : 24 آبان 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
mary در تاریخ : 1391/10/15/5 - - گفته است :
tasliyat x saxte
xoda biamorze.

/weblog/file/img/m.jpg
سمیرا (دانشجوی ارتباطات) در تاریخ : 1389/10/3/5 - - گفته است :
سلااااااااااام...........
متاسفانه من هر چه تلاش کردم نتوانستم این وبلاگتونو لینک کنم...نمیدونم چرا؟؟؟
خیلی تلاش کردم ولی نشد...
فقط توانستم وبلاگ اولی شمارو لینک کنم....


/weblog/file/img/m.jpg
سمیرا (دانشجوی ارتباطات) در تاریخ : 1389/10/3/5 - - گفته است :
سلااااااااام بر دوست عزیزم.........
تسلیت میگم و امیدوارم دنیا به کامت باشه.......
مرگ حقه و کاریش نمیشه کرد...همدردیه منو پذیرا باش.........
این وبلاگتم لینک کردم....
منو به نام سمیرا (دانشجوی ارتباطات) لینک کنیــــــــن...... ممنووووووووووووونم.
وبلاگ خوبی داری.......
موفق و شاد باشی.
http://sayebo0on.blogfa.com


/weblog/file/img/m.jpg
محسن در تاریخ : 1389/9/30/2 - - گفته است :
سلام دوست گلم
وبلاگت خیلی خوشگله من خوشم اومد دوست گلم
یه سری بزن به من ممنونت میشم
و خواستی همیدیگه را لینگ کنیم با اجازه بای


_$$$$$$_______________________________$$$$$
__$$$$$$$$*_____________________,,$$$$$$$$*
___$$$$$$$$$$,,_______________,,$$$$$$$$$$*
____$$$$$$$$$$$$___ ._____.___$$$$$$$$$$$$
____$$$$$$$$$$$$$,_'.____.'_,,$$$$$$$$$$$$$
____$$$$$$$$$$$$$$,, '.__,'_$$$$$$$$$$$$$$$
____$$$$$$$$$$$$$$$$.@:.$$$$$$$$$$$$$$$$
______***$$$$$$$$$$$@@$$$$$$$$$$$****
__________,,,__*$$$$$$@.$$$$$$,,,,,,
_____,,$$$$$$$$$$$$$* @ *$$$$$$$$$$$$,,,
____*$$$$$$$$$$$$$*_@@_*$$$$$$$$$$$$$
___,,*$$$$$$$$$$$$$__.@.__*$$$$$$$$$$$$$,,
_,,*___*$$$$$$$$$$$___*___*$$$$$$$$$$*__ *',,
*____,,*$$$$$$$$$$_________$$$$$$$$$$*,,____*
______,;$*$,$$**'____________**'$$***,,
____,;'*___'_.*__________________*___ '*,,
,,,,.;*____________---____________ _ ____ '**,,,,
*.°
?
...°
....O
.......°o O ° O
.................°
.............. °
............. O
.............o....o°o
.................O....°
............o°°O.....o
...........O..........O
............° o o o O
......................?www.eshghe-man-2011.blogfa.comی

/weblog/file/img/m.jpg
یک آشنا در تاریخ : 1389/9/16/2 - - گفته است :
این وبلگتون هم بسار شبیه به اونیکیه
توضیحتون رو در مورد عشق عرفانی خوندم نظر جالبیه فقط حیف که مصداق خارجیش این روزها پیدا نمیشه و فقط شده در حد یک افسانه!

/weblog/file/img/m.jpg
sonia در تاریخ : 1389/9/8/1 - - گفته است :
salam sajen aziz taslyat arz mikonam veblogetam aliye afarin

/weblog/file/img/m.jpg
farnaz , ghazal در تاریخ : 1389/9/5/5 - - گفته است :
moafagh bashi

/weblog/file/img/m.jpg
غزل در تاریخ : 1389/9/3/3 - - گفته است :
سلام

شریعت ما اشکال نداره

اشکال در ایمان ما مسلمانهاست که حتی برای نام وبلاگی خودمونم هم به اسامی بی دین ها تاسی می کنیم نه آقای ساجن؟؟؟

به دین ایراد نگیرین بهتره یه نگاه به عملکرد خودمون بندازیم

آسیبی که ما به نام شیعه به اسلام و ائمه زدیم بی دین ها نزدن.

به نظر من بی دینی بهتر از بد دینی هستش ما مسلمونا با عملکردمون به دینمون بد کردیم والا اسلام و فرایضش اکمل دینهاست . آینه شکستن خطاس ماباید خودمونا بشکنیم تا چشم دلمون باز بشه


پاسخ: بنام او بياد تو سلام دوست خوبم اميدوارم كه حالتون خوب باشه به نظر ميرسه حرف من خيلي شما رو آزرده كرده اما دليلش رو هم نميدونم من شما رو نميشناسم شما هم بالطبع منو نميشناسين هيچ آدمي هم از دينداري كس ديگه اي خبر نداره حتي عزيز توي خونه اش نميدونم چرا اين حرفها رو زدين جمله اي كه من گفتم اين بود : شريعتي كه طريقت و حقيقت آن نباشد ره به كجا دارد كجاي اين جمله ايراد داشته كه شما به من تاخته ايد من مگر از اسلام و بي ديني و بد ديني حرف زده ام كه گفته شريعت ما اشكال دارد كه شما نوشته ايد : شریعت ما اشکال نداره و چه دليلي وجود داره كه انتخاب نام يك وبلاگ نشان از بي ديني و نا مسلماني ماست كه نوشته ايد : اشکال در ایمان ما مسلمانهاست که حتی برای نام وبلاگی خودمونم هم به اسامی بی دین ها تاسی می کنیم نه آقای ساجن؟؟؟ و كجاي اون حرف ايراد از دين بوده : "به دین ایراد نگیرین بهتره یه نگاه به عملکرد خودمون بندازیم " من هم با شما موافقم كه آسيبي كه شيعه ديد از رفتار ما شيعيان بوده چرا كه انتظار از ما بيشتر از حتي يك كافر است . " آسیبی که ما به نام شیعه به اسلام و ائمه زدیم بی دین ها نزدن. " " به نظر من بی دینی بهتر از بد دینی هستش ما مسلمونا با عملکردمون به دینمون بد کردیم والا اسلام و فرایضش اکمل دینهاست . آینه شکستن خطاس ماباید خودمونا بشکنیم تا چشم دلمون باز بشه " حرفهاي شما قبول ولي شما بدون شناخت كسي اون رو متهم به بي ديني ميكنيد كاري كه الان در بين افراد جامعه رواج زشتي پيدا كرده اما در مورد حرف خودم: اگر شما شريعت رو ميشناسيد بايد بدانيد كه جوهره آن و تكميل شريعت در رهروي طريقت است كه پس از سلوك انسان به حقيقت ميرسد. آيا شريعت بدون طريقت و حقيقت كامل است ؟ آيا شما بدون داشتن طريقت و حقيقت راه را كامل رفته ايد . هر مسلماني شريعت خود را دارد اما ايمان از آن آناني است كه از طريقت به حقيقت نيز برسند. دوست عزيز از پيشداوري پرهيز كنيد كه اكثر اشتباهات ما از جهل و ناآگاهي ماست اگر لازم دانستين ايميلي از خود قرار داده تا كتبي را در اين موارد معرفي نمايم بنده حقير خدا با تشكر


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: